trött måndag


Jag är alltid så jäkla trött på måndagar. Fast igår somnade vi i och för sig sent... Jag kämpade med att hålla mig vaken för att se klart "American Gangster" som gick på trean. Lång var den, och jag var tvungen att äta choklad oavbrutet i slutet för att ha något att göra (tugga alltså) för att inte somna. Baby tycker att jag är typ sämsta sällskapet att se film med eftersom jag oftast missar slutet... Men igår bevisade jag alltså motsatsen.

Ikväll har vi kollat Hollywood fruarna (som resten av Sverige?) och ätit kycklingpasta. Nu ska jag krypa ner och mysa.


En kväll i den gamla lägenheten i höstas strax innan flytt. Jag saknar den faktiskt inte alls fast jag trodde att jag skulle göra det. Det är så skönt med mer utrymme och att äntligen få dela vardagen och livet på riktigt... Jag trivs!

SOV GOTT!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0