tuesday


Hej godingar!

Snart ska jag gå hem från jobbet och laga köttfärssås och mysa. Men först...


...måste jag visa er mina nya GUMMISTÖVLAR. Japp, just det, gummistövlar. Tro mig, jag kan inte leva utan ett par gummistövlar. Tänk er själva: hund (det betyder massa promenader i alla väder)! Det är skitbra med ett par på hallmattan som man bara kan hoppa i och ur oavsett årstid. Dessa kommer väldigt väl till pass these days i detta svenska pissväder... Sedan tycker jag att leopardmönstret gör det hela lite glammigare än vad det egentligen är med gummistövlar (om det ens går att känna sig glammig i stövlar haha?!).

Ha en fortsatt härlig tisdag bloggisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0