våffel-torsdag


Imorse var jag och Disa på HM för att spana in Garden Collection. Det fanns inte mycket alls att välja på i vår "lilla" stad och det mesta fanns bara kvar i största storlekarna... MEN, jag lyckades rota fram denna sommarklänning:


Jag har provat den ikväll och jag är supernöjd, den är verkligen jättefin!



Efter jobbet hamnade jag hemma hos pappa där det serverades våfflor till kvällsmat. Vi åt tills vi hamnade i mat-koma allihopa. Sedan garvade jag och Frida åt allt och ingenting tills det var dags att åka hem. Kolla vad dem gjorde med lillis. Hon har ingen riktig pudelsvans utan mer en knorr så dem satte fast en leksak som hon kutade runt med som om den inte fanns haha...


What the fuck?!


Haha sämsta humorn, men vafan.

Nu är jag slut som artist så nu ska jag sova, jäklar vad skönt. SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0