en dag i uppsala



I onsdags var jag och Lina i Uppsala och hade en fantastisk eftermiddag/kväll. Här har vi precis ätit på Max (magen är mätt och glad haha) och jag fotar mig själv i väntan på Lina.


Fina Lina! Vi har så himla kul ihop och det var skönt att vara lite lediga tillsammans för en gångs skull.



Sedan, efter hamburgare och shopping, var det ju Sex and the City för hela slanten resten av kvällen. Helt underbart! Jag är nöjd med filmen, ettan är bättre men det var rätt skönt att det inte hände så mycket tycker jag, så att man slapp sitta som på nålar och kunde njuta mer av allt runt omkring. Eftersom det var smygpremiär fick vi frukt, godis, välkomstdrink och små söta goodiebags. I den låg bland annat världens sötaste Cola Light burk med heels på, Sofis mode...


...body butter och lipgloss från "Body Shop" och choklad. Mm, den har jag ätit upp för längesen!


Vi hade en skitbra dag helt enkelt!!

Idag är det måndag igen och jag har jobbat. Och längtat hem efter min darling mest hela dagen. Nästa torsdag firar vi fem år... Fem år?! Shit vad tiden går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0