jag älskar lördagkvällar



Vi invigde nya grillen ikväll på balkongen. Solen sken men det blåste skitans kallt så vi fick äta inne. Men oj vad det var gott med årets första grillat.



Jag åt tills jag dog typ, som vanligt. Sedan solade vi solarium och kollade Sverige - Bosnien. (Gissa vem som gjorde vad haha. Inte jättesvårt va?!)


Lillis hade fullt upp ikväll med att vakta grillen och spana på fåglar. Självklart med tennisbollen i munnen.

Jätteskön, lugn och mysig lördagkväll. Precis vad jag längtat efter hela veckan. Min fina man sover redan sedan flera timmar tillbaka (uppladdning inför morgondagens match). Så nu ska jag krypa ner under samma täcke och njuta av att slippa ställa klockan till imorrn bitti. Mm, söndag...

 


Kommentarer
Postat av: mamma louise

mys mys mys:)

2010-05-30 @ 00:59:10
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0