jävla skitmåndag


Ja det kan man säga... Det var väl inte en jättekul dag igår.


Nästan direkt efter jobbet åkte jag till vårens viktigaste match såhär långt, VSK - Syrianska IF. Som (tyvärr) slutade 3-1, men det var ett rättvist resultat måste jag nog ändå erkänna. (Både jag, pappa och svärmor hejade och bet på naglarna men det hjälpte inte...) Världens bästa sambo var i alla fall klockrent kvällens spelare i SIF så det fick fungera som något slags plåster på såren resten av kvällen. Väl hemma åt vi god mat och sedan behövde en trött hjälte massage. Kvällen slutade i alla fall bättre än den började...


Det är bara tre poäng som gäller nästa match!

Nu sitter jag här och äter "lunch". Äggmackor och godis. Fan vilket jävla väder, jag har inte ens varit utanför dörren idag. Men jag ska nog ner på stan strax och köpa tyg till mitt sovrumsprojekt. Vårat sovrum måste piffas, vi har knappt gjort något alls därinne sedan vi flyttade in. Men nu är det på G. Sängen är ju ny och har fått en fin sängkappa, sänggavel ska jag bygga i veckan och ny taklampa är också inplanerad... Sedan är det bara väggarna kvar.

Ha en bra eftermiddag, Disa fisa hälsar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0