party, jobb och mys


Jag har haft en jättebra helg. Tacos i fredags, party igår och lite shopping idag. Jag tycker faktiskt att det är lite skönt att det regnar idag för nu kan jag vara inne med gott samvete resten av dagen. Jag älskar söndagkvällar i vår assköna soffa med filtar, god mat och lite marabou till efterrätt. Ikväll blir det spaghetti och köttfärssås som uppladdning inför det SPÄNNANDE derbyt (VSK - SYRIANSKA) imorrn. Jag längtar redan...




Disa bjöd på detta i veckan... (Någonting har kortslutits i lilla pudelhjärnan haha, hon har så jävla mycket konstiga saker för sig). Jag stod i duschen och husse var på träning. När jag duschat färdigt och det gått en stund reagerade jag på att jag inte sett till henne på en stund. Så jag började leta, och letade en bra stund för jag hittade fan inte på henne. Inte så konstigt! På något sätt hade hon lyckats bädda in sig själv i sin filt i soffan. Inte ville hon komma ut heller. Jag filmade och vi skrattade gott åt den filmen sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0