sicko says hi


Oh yeah no, det räckte liksom inte sist. Jag var tvungen att bli ännu lite sämre. Sjukskriven från jobbet igen och läkarbesök i torsdags. Jag har fått en dryg, elak infektion i luftrören och lungorna. (Det var alltså därför jag höll på att hosta upp dom så fort jag rörde mig...). Så nu har jag legat stilla i ytterligare några dagar och fått massa mediciner. Är det någon som inte vet hur det är att vara rastlös och uttråkad så kan ni ringa mig så ska jag berätta. Jag har knappt lämnat lägenheten sedan förra fredagen, jippie. Life is good.

Nu är jag i alla fall (ÄNTLIGEN) på bättringsvägen och idag har jag ägnat mig åt städning i brist på annat. Allt glänser här hemma och alla garderober är organiserade och vinterkläderna nerpackade. Inget ont som inte har något gott med sig... Nu får det bli vår och sommar på riktigt!


Lilla hemhjälpen hälsar hej ifrån tvätthögen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0