soliga söndag



Vi hann med en timmes solning på balkongen på förmiddagen.



Sedan har resten av dagen gått åt till fix. Äntligen är nya lampan hämtad och upphängd. Jag är lite kär i den. En BRA investering vi gjort som kommer att hänga med i vårat liv och bara byta rum under tiden. En dag när vi har ett stort sovrum med högt i tak ska den hänga där. Jag älskar att drömma och planera för framtiden. Framtiden med dig älskling! (Där menar jag alltså inte lampan som min älskling haha). Nu ska jag nog vrida på köksbordet också innan jag slutar fixa för idag. Jag har varit full av inspiration och känt för att förnya idag, love it.

GOD NATT fina läsare. Vi "ses" imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0