storhandling och lekparkshäng


Storhandling på schemat idag. Man borde fan vinna ett pris varje gång man pallar att ta sig dit och genomföra uppdraget. Jag hatar att handla. Men om jag vann ett pris varje gång skulle det definitivt bli roligare... Däremot ÄLSKAR jag ett proppfullt kylskåp.


På eftermiddagen anlitade jag världens bästa hundvakt. Du är så jävla söt så att man vill äta upp dig goa unge! Dom här två motionerade varandra medan jag och Louise snackade skit. Vi hann med några lekparker också. TACK för "snabbis catch-up" mina älsklingar!



Världens sötaste små vänner!


Kommentarer
Postat av: Lou

Men gud vilka små fisar!!!! PUSSSSSS

2010-05-08 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0