torsdags trauma


Visste ni, att på röda dagar får man inte tvätta som vanligt till kl 22? Men man får boka tid till 22, fast sedan låser sig den jävla tvättstugan medan dina kläder rullar runt blöta i maskinen. NEJ, det visste inte jag heller fram tills ikväll. Satans jävla hyresvärd. Det ska väl för fan inte gå att överhuvudtaget boka tiden om man inte kan tvätta färdigt. Det var en stackars vakt från Bevakningstjänst som fick höra det här ikväll istället för hyresvärden. För Bevakningstjänst fick jag minsann hit, med nycklar och allt. 600 skulle dom ha för att låsa upp dörren. I helvete heller sa jag, ring min hyresvärd imorrn. Det får dom stå för, det är deras fel. Ja, jo efter en lång diskusion kunde även väktaren hålla med mig om detta. (Jag tänkte väl det...) Så, nu är tvätten färdigtvättad och torr och imorrn får min hyresvärd en faktura som är mycket välförtjänt. Jag fuckar fan ur på sån här skit men nu börjar jag så smått bli lugn och sansad igen. Säg vad du tycker, för annars får du fan aldrig som du vill. Vi kan ju lära oss det av denna kvällen.

Sov gott nu, det ska jag göra.

Kommentarer
Postat av: terese

Hahaha så typiskt dig Hanna, har inte bevaknings tjänsten kommit hade du väl kallat in brandkår och polis. du är så rolig, mer underhållning

2010-05-14 @ 03:10:42
URL: http://thetesch.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hahaha bra gjort

2010-05-14 @ 20:00:15
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0