vi avslutar helgen med pasta och en vinst



Kvällens syssla: Fotbollsmatch! Hur skönt som helst, det var varmt i kvällssolen. Och 2-1 till hemmalaget, skönt. Det betyder tre poäng och toppen på tabellen en stund till.


Och på vägen hem, samma gamla vanliga middags-shopping. Ikväll blev det pasta med bacon. Pasta är bra efter match. För jag sprang ju så jävla långt och ansträngde mig skitmycket (haha).

Nu ska jag snart sova. Jag ska äntligen tillbaka till jobbet imorrn, skönt att allt blir som vanligt igen, jag saknar mina rutiner. Jag har varit hemma lite för länge nu känner jag. Sov så gott nu fina du och hoppas att du haft en lovely helg!

 


Kommentarer
Postat av: mamma louise

kul med vinst!!



va gott med pasta o bacon de måste jag nog laga imorgon för de va typ mer än ett halvår sen!!

älska dig

2010-05-03 @ 19:16:25
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0