we have puppies



Ser ni? Vi har fått valpar hemma. Det är den här lilla bruna och sedan en till pipleksak som är avlång och rosa som Disa just nu tror är hennes barn. Jungfrufödsel... Denna ständiga skendräktighet (varje vår och höst) efter varje löp, är alltid lika speciell. Hon vill inte ha mat och vi får inte röra hennes valpar. Ibland piper hon i flera minuter för att dom inte rör sig. (Klart som fan att dom inte rör sig, dom är ju av plast). Stackars skruttan, vi kanske skulle gömma dom så att hon glömmer?

JAG LÄNGTAR TILL HELGEN!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahah..Gina är också skendräktig, hon skäller och vaktar på allt och alla just nu, skrämmer livet ur mig helt plötsligt bara om hon hör minsta lilla ljud! Å snart ska väl Zonetta sätta igång också:) ses söndag, puss!

2010-05-12 @ 22:01:09
Postat av: terese

hahahaha jag garvar ihjäl mig

2010-05-13 @ 09:44:41
URL: http://thetesch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0