change


Nu mina damer och herrar, är lägenheten uppsagd och ett nytt kontrakt påskrivet... EXCITING! Vi trivs skitbra här där vi bor idag, och vi har bara bott här i ca ett år, MEN, så dök det upp något som bara är för bra för att tacka nej till. Fler rum, större yta och centralt. Så vi har bestämt oss för att förändringar är bra, och jag är helt säker på att vi kommer att trivas lika bra som här. Det här känns såå KUL! Vi får se hur snabbt vi kan flytta in, jag längtar! Det går bra nu, som Petter skulle ha sagt... Jag skulle vilja kalla mig en väldigt lycklig människa!




Bjussar på en "Hanna & Anja - bild". Augusti 2010 ute i Frösåker och har en fab helg. Här i en båt på Mälaren just som en regnskur ville cirkla runt ovanför oss. Men fan vad kul vi hade!

(Du som undrade om vilken frisör jag går till... En supergullig och duktig tjej som jag har gått hos i flera år nu... Lena på San Rizz i Västerås. Och tack för komplimangen fina du!).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0