födelsedag & lycka


Jag har inte så mycket att säga idag förutom: GRATTIS mamma på din dag, pust och tack gud för att gårdagens oroväckande händelse (som gjorde mig skakis och sömnlös inatt) inte var i farlig, och jag är så jävla LYCKLIG. Jag är verkligen lycklig och tacksam för det jag har, och det värmer bara jag tänker på det. Nu ska jag gå och pussa lite på min man (som jag ska leva hela mitt liv med)!



Jag har verkligen världens bästa, finaste och mest godhjärtade pappa... Han ställer upp för mig och mina syskon jämt. Och han kan nästan allting (precis som Lotta på Bråkmakargatan haha). Detta borde jag egentligen tala om för honom lite oftare. Alla borde få chansen att ha en pappa som min.


Kommentarer
Postat av: Lina

Och han är grym på vägbeskrivningar :-)

2010-09-22 @ 07:31:14
Postat av: Pernilla

ja fyfan vad han är grym på alla möjliga vis, min lilla extra pappa! ringer dig nu!

2010-09-22 @ 21:32:27
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Liv

Fiiint <3 tänk vad man älskar sina män ändå haha ;)

2010-09-25 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0