värsta dagen i mitt liv?


Herregud, vilken jävla dag. Jag är helt slut både fysiskt och psykiskt. En efterlängtad ledig fredag som skulle spenderas i Stockholm med goda vänner blev istället en lång dag av väntan på Strömsholms Djursjukhus. Disa har varit dålig i typ en vecka nu och idag blev det utryckning pga hon har bajsat blod hela dagen. Efter massor av blodprover, undersökningar och dropp blev hon inlagd och matte fick åka hem med bara ett tomt koppel. Jag bröt ihop när jag kom till bilen. Nu har jag fått huvudvärk också och tänker ge upp den här dagen. Jävla skitfredag.



Det är så tomt här i soffan, ingen som ligger på mina fötter och värmer mig. Bli frisk snabbt Limpan! Flera gånger ikväll har jag tänkt "Kvällsprommis med Disa nu... nej just det..." Usch, det suger att inte ha henne hemma.

Hoppas att din fredag har varit VÄLDIGT mycket BÄTTRE än min.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0